Workshop Interactiv: cămaşa bărbătească

Ca şi când nu imi ajunge ca avem atâtea magazine, bloguri, reviste - doar pentru noi, fetele - m-am gândit să apelez la altceva, doar ca sa fiu diferită de restul.

Aşa că m-am dus la mine acasă şi am deschis dulapul cu haine din pod (nu le mai poartă nimeni), am luat câteva cămăşi şi am început să mă joc cu ele...

Vă propun două categorii pentru acest workshop:
class cămăşi non-modificate - pentru cazurile în care cămaşa/-ile utilizată/e să nu sufere tăieturi, cusături şi altele asemenea; nu de alta, dar nici iubiţii, fraţii, taticii, amicii nu se supără!
class cămăşi modificate - dacă deţinem monopolul asupra cămăşii/-lor din faţa noastră, ne putem apuca de jonglerii.

Pentru început eu vă propun câteva variante pentru ambele categorii. Aştept păreri, precum şi idei noi - nu mă supăr dacă sunt însoţite de o dovadă foto!

No comments:

Post a Comment