Latest reference


De câteva zile tot îmi deschid etzy.com, şi tot de-atâtea nu mă aventurez. Pentru că ştiu că o să-mi placă multe şi e criză, ştim cu toţii, nu? Vă avertizez: să nu intraţi decât dacă aveţi timp la dispoziţie!
Un alt site ce il consult mai nou e ban.do - aici e prezentată munca a două stiliste din L.A. despre care am aflat că atâta râd până le iese sucul pe nas.
Şi nu ştiu dacă v-am zis despre lunga poveste a caleidoscopului meu, dar am unul, într-un final. Care este printre puţinele obiecte la care ţin foarte mult. Şi acum ceva zile am descoperit ca cei de la Comme des Garçons au avut o colecţie în 1996 numită Kaleidoscope! Realizez că sună stupid, dar m-am bucurat mult că şi la Rei Kawakubo i-a plăcut la un moment dat ideea de caleidoscop.

1 comment:

  1. Kaleidoscope nu suna uraaat! La naiba, o am intr-o lista pentru posibile nume ale companiei mele...

    ReplyDelete