oh, Champs-Elysées...



Acum cateva zile m-am intors dint-o minunata vizita la Paris. Dat fiindca hotelul era in apropierea celebrului bulevard, o plimbare pe inserate se cerea, oricat de obositi am fi! Am iubit vitrinele de pe Champs-Elysees sau de pe Avenue Montaigne, ne-am facut planuri pentru a merge la L'amour fou - un documentar despre YSL si prietenul lui Pierre Berge, ma asteptam la un turn Eiffel si la o Mona Lisa mai mari, am savurat macarons si m-am visat sa locuiesc in una din superbele mansarde parisiene!
Orasul avea un aer cosmopolit si foarte chic, poate si datorita faptului ca in acea perioada avea loc Paris Fashion Week. Cartierul latin, cu boemitatea lui, te seduce sau te enerveaza; sau poate amandoua!
Paris, je reviens te chercher! (et je savais que tu m'attendais)

No comments:

Post a Comment